اینستاگرام همیشه منبع خوبی برای تجارت بوده است. روزانه 500 میلیون نفر از اینستاگرام استفاده می کنند ، و برترین تبلیغ کنندگان همواره براساس CNBC هزینه های خود را افزایش می دهند (سال گذشته این میزان 65 درصد افزایش یافته است).
در اوایل سال جاری ، من تصمیم گرفتم اینستاگرام را برای شرکت بازاریابی دیجیتال خود امتحان کنم. من دور شدم و فهمیدم که نه تنها می توانید زیر مجموعه قابل توجهی ایجاد کنید بلکه می توانید آن را به سرعت انجام دهید.
در مطالعه موردی من ، یک حساب کاربری اینستاگرام برای بازاریابی Fiund ایجاد کردم که طی کمتر از 60 روز به بیش از 2K دنبال کننده رسید. در زیر مراحل دقیقی را که برداشته ام به شما نشان خواهم داد. کلیه مراحل برای هر حساب و شرکتی قابل تکرار و سازگاری است.
لذت بردن.
یک موضوع مداوم انتخاب کرد
اولین کاری که من کردم انتخاب یک موضوع عکسی بود که قصد داشتم از آن استفاده کنم و به آن بچسبم. مانند همه موارد در رسانه های اجتماعی ، کلید حفظ پیروان در اینستاگرام ، قوام است. اگر کسی در محتوای شما مشترک شود و ناگهان موضوع را تغییر دهید ، قصد دارد لغو اشتراک کند.
مثال: شما یک سال از بلاگ در مورد ت پیروی می کنید و ناگهان تنها چیزی که آنها ارسال می کنند مقالاتی در مورد نکات لوله کشی هستند . شما قصد دارید سریع آنها را رها کنید.
برای من ، آژانس بازاریابی دیجیتال من در هاوایی مستقر است ، بنابراین موضوع اصلی من عکس از هاوایی با عنوان نکاتی در بازاریابی است. این مارک و سبک من است من تلاش زیادی برای چسبیدن به آن زاویه کرده ام و قوام آن پرداخت شده است.
نوشتن Power Bio (فراخوانی برای اقدام)
من نمی خواهم وقت خود را برای تبلیغ یک حساب کاربری که نمی خواهد خط پایین من را افزایش دهد هدر دهم. به همین دلیل یک بیو ساخته شده با چند عنصر مهم برای کمک به افزایش پیروان و تولید سرب ایجاد شده است.
زندگی نامه برنده شامل:
عکس سفارشی: (این آرم خلاق شما به فرمت حلقه اینستاگرام بهینه شده است. آرم های سفارشی با Canva.com آسان می شوند)
موقعیت مکانی و خدمات: (اگر یک شرکت محلی هستید ، این امر به ویژه مهم است)
آنچه شما به بهترین وجه انجام می دهید: (فضای محدودی برای جلب توجه مردم در اینجا دارید ، بنابراین به آنها بگویید که متخصص در آن هستید)
فراخوان به عمل: (پیشنهادات و متن های مختلفی را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی با مخاطبان شما بهتر است - فقط مطمئن شوید که می خواهید آنها چه کاری انجام دهند و با انجام این کار چه سودهایی کسب می کنند.)
پیوند سفارشی: (یک پیوند سفارشی ارائه دهید که مطابق با تماس شما با عمل باشد - نه فقط صفحه اصلی وب سایت شما.)
برنامه ارسال
وقتی برای اولین بار شروع به ساختن حساب خود کردم ، روزانه سه بار برای حداکثر قرار گرفتن در معرض پست قرار می دهم. برای این کار می توانید از خدمات برنامه ریزی مانند Later.com یا Buffer.com استفاده کنید. من در گذشته از هر دو استفاده کرده ام. در حال حاضر ، Later.com به شما امکان می دهد 30 پست را در آینده برنامه ریزی کنید در حالی که Buffer.com فقط به شما امکان می دهد تا 10 پست را برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید.
حداکثر در هشتگ
هشتگ نه تنها راهی برای افراد است که وقتی به طور خاص به دنبال شما هستند می توانند شما را پیدا کنند بلکه می توانند به منبع بزرگی از ترافیک جدید تبدیل شوند. اگر یکی از عکسهای شما شروع به روند افزایشی کند و به بالای صفحه هشتگ مخصوص تبدیل شود ، بسیاری از افراد جدید در معرض محتوای شما قرار می گیرند.
حداکثر مقدار هشتگ قابل استفاده در هر عکس 30 عدد است. هشتگ هایی را پیدا کنید که مخصوص طاقچه ها و محصول خاص شما باشد ، زیرا آنها نوع فردی را که به طور بالقوه از حساب شما پیگیری می کند ، هدف قرار می دهند.
یک هک مفید که من انجام می دهم این است که لیست هایی از 30 هشتگ را به عنوان یادداشت بر روی تلفن خود ذخیره می کنم تا بتوانم هشتگ هایی را که در گذشته کار کرده اند کپی و جایگذاری کنید. این فرایند ارسال را ساده می کند و باعث می شود هر بار مجدداً آنها را از نو برگردانم.
آموزش عکس
آموزش عکس می تواند کمی موضوع بحث برانگیز در اینستاگرام باشد زیرا برخی معتقدند تمام عکس ها باید اصل باشند که توسط شما گرفته شده است. من شخصاً وقت و مهارت لازم برای گرفتن همه عکسهای خودم را ندارم ، بنابراین از Unsplash.com استفاده می کنم ، که تصاویر رایگان با کیفیت بالا و بدون رشته های متصل (بدون حق چاپ) را به شما هدیه می دهد. این عکسها روی حسابهای تجاری عالی کار می کنند و بسیار حرفه ای به نظر می رسند.
شرح مطالب زیرنویس
تمام نکاتی که در عکسهایم ارسال می کنم به صورت آنلاین یافت می شود. بعضی اوقات آنها را از یکی از پست های قدیمی وبلاگم خارج می کنم. بار دیگر از نقل قول ها یا مطالعات سایر بازاریابان استفاده خواهم کرد. در هر صورت ، معمولاً 2 دقیقه طول می کشد تا در Google برای "نکات بازاریابی در سال 20" (یا چیزی شبیه به آن) جستجو کنید و سپس با استفاده از هر چیزی که پیدا کنم مفید است.
اتوماسیون اینستاگرام
سرانجام ، وقتی حساب من تنظیم شد و محتوای عالی نشان داد ، شروع به خودکار کردن حساب خود کردم. در اصل ، برای ایجاد یک حساب کاربری و به دست آوردن تعداد زیادی دنبال کننده در اینستاگرام ، باید اظهار نظر کنید ، مانند ، دنبال کنید و با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید. اگر تازه کار را شروع کرده اید یا وقت لازم برای انجام این کار را ندارید ، می توانید برای انجام این کار از یک نرم افزار اتوماسیون استفاده کنید.
من از NinjaGram استفاده می کنم (که در NinjaPinner.com یافت می شود) و به طور خودکار روزانه حدود 600 حساب بازاریابی و تجارت را دنبال می کنم. من هفته ای یک بار می گذرد و درباره هر عکس یا پست نظر می دهم که فکر می کنم فوق العاده عالی است و به طور خودکار هر حساب را که دوست ندارم باز می کنم.
نتیجه گیری در مورد موفقیت
از آنجا که من محتوای با کیفیت بالا دارم و روزانه با بسیاری از حسابها ارتباط برقرار می کنم (به لطف نرم افزار خودکار من) ، بسیاری از افراد به دنبال من هستند و من مقدار مناسبی از علاقه مندی ها را بدست می آورم. اگرچه من این کار را برای تقویت دیجیتال کردم
https://telegra.ph/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-10-01
اخبار تکنولوژی
درباره این سایت